lv | ru

Jautājumi

Kas ir aizņēmēja statuss?

Tas ir aizņēmējs, kurš atbilst šiem statusa nosacījumiem:
• Latvijas Republikas iedzīvotājs
• Nav jaunāks par 20 gadiem
• Nav kavētu kredīta maksājumu vai pārkāptu parādsaistību
• Strādājoša fiziskā persona
• Ienākumi ir pietiekami, lai spētu atmaksāt kredītu

Kādam mērķim ir piemērots ātrais kredīts?

Ātrais kredīts paredzēts kā īstermiņa naudas līdzekļu aizņēmums brīdī, kad pietrūkst nauda un ir zināms, ka aizņēmumu būs iespējams atdot pilnībā 30 dienu laikā samaksājot komisiju par tā izmantošanu.

Kam nav piemērots ātrais kredīts?

Ātrais kredīts nav piemērots citu parādsaistību segšanai, tai skaitā citu īstermiņa kredītu nomaksai, ilgtermiņa finanšu problēmu risināšanai un neapdomīgiem tēriņiem.

Ja vēlos paņemt aizdevumu, vai man nepieciešama ķīla vai galvojums?

Nē, ķīla un galvojums nav nepieciešami.

Kādos veidos es varu izvēlēties aizdevuma speciālos noteikumus www.e-finance.lv sistēmā?

Aizdevuma speciālos noteikumus var izvēlēties divos veidos:
• Mājaslapā.
• Nosūtot Aizdevējam aizdevuma speciālos noteikumus SMS īsziņā mājaslapā norādītajā kārtībā.

Kad ir ieskaitāmi maksājumi un pārbaudāmi pieteikumi aizdevumam?

Mēs strādājam:
I-V no 8:00 - 17:00

Kāds ir vienreizējais reģistrācijas maksājums www.e-finance.lv sistēmā?

Vienreizējais reģistrācijas maksājums internetā ir 0,10 EUR.

Kādus personas apliecinošus datus vajag iesniegt, aizpildot reģistrācijas formu www.e-finance.lv sistēmā?

Aizpildot reģistrācijas formu, jums vajag iesniegt šādus precīzus datus:
• Personas kodu.
• E-pasta adresi uz kuru Aizdevējs nosūtīs pagaidu paroli.
• Mob.tālruņa nr. uz kuru Jums izsūtīs Lietotāja ID.
• Personīgo kontu bankā, uz kuru Jūs vēlētos saņemt ātro kredītu.

Kā piereģistrēties mājaslapā www.e-finance.lv?

• Reģistrācijas formā ierakstiet precīzus datus, kuri minēti 7. punktā.
• Apstipriniet savu piekrišanu, ka tiešās tirdzniecības mērķiem SIA "NORDIC FINANCE" kārtotos Jūsu personas datus, kas norādīti kopējos aizdevuma līguma noteikumos.
• Apstipriniet, ka izlasījāt un piekrītat aizdevuma līguma noteikumiem.
• Spiediet Turpināt reģistrāciju.
• Samaksājiet reģistrācijas maksājumu no Jūsu personīgā bankas konta, kurš bija norādīts reģistrācijas formā, uz, tajā pašā bankā esošo SIA "NORDIC FINANCE" kontu. Ja reģistrācijas maksājums nav samaksāts 72 stundu laikā, reģistrācija būs izdzēsta.

Kādus maksājuma rekvizītus jānorāda maksājot par reģistrāciju www.e-finance.lv sistēmā?

Veicot registrācijas maksājumu lūdzu norādiet šos maksājuma rekvizītus:
Saņēmēja nosaukums SIA "NORDIC FINANCE"
Saņēmēja bankas konta nr.
Izvēlieties saņēmēja kontu, kas ir tajā pašā bankā, kurā ir konts, no kura veiksiet maksājumu
Saņēmēja kods: 40003773271
Summa 0,10 EUR

Kad un kādā veidā saņemšu Lietotāja ID un pagaidu paroli?

Dažu minūšu laikā mēs uz Jūsu norādīto mob. tālruņa nr. izsūtīsim SMS īsziņu ar Lietotāja ID un uz Jūsu e-pasta adresi pagaidu paroli, ja:
• Jūsu izdarītais maksājums par reģistrāciju būs ieskaitīts mūsu kontā.
• Jūs būsiet pareizi ievadījis maksājuma rekvizītus.
• Maksājums būs veikts no Jūsu personiskā konta.
• Jūs esat Latvijas Republikas pilsonis.

Kā es varu saņemt ātru kredītu internetā?

Vēloties saņemt ātru kredītu internetā, Jums:
• jāpiereģistrējas
• jāpieslēdzas pie sistēmas, ievadot savu Lietotāja ID un paroli.
• Jāizvēlas no piedāvātajiem variantiem Jums piemērotāko.
• Jāapstiprina izvēlētos kredīta noteikumus.

Kā saņemt kredītu ar SMS īsziņas palīdzību, izmantojot www.e-finance.lv sistēmu?

• Jābūt piereģistrētam internetā, jābūt savam Lietotāja ID un parolei.
• EF lietotāja zonā, SMS nostatījumos ieslēdziet Kredīta Aizņemšanās ar SMS īsziņu.
• Izsūtīt kredīta pieteikumu LUDZU (atstarpe) LIETOTĀJA ID (atstarpe) IZVĒLĒTĀ KREDĪTA SUMMA (atstarpe) DIENU TERMIŅŠ SMS īsziņā uz mob. tālruņa nr. 266 66 074
• Saņemt no www.e-finance.lv atbildi. Pozitīvas atbildes gadījumā saņemsiet SMS īsziņu ar kredīta pieteikuma kodu.
• Apstiprināt kredīta pieteikumu 1 stundas laikā no kredīta pieteikuma koda saņemšanas, izsūtot SMS īsziņu APSTIPRINU (atstarpe)SAŅEMTAIS KREDĪTA PIETEIKUMA KODS, uz mob. tālruņa nr. 266 66 074

Kā pieslēgties kredīta pieteikuma zonai www.e-finance.lv sistēmā?

Kredīta pieteikuma zonas pieslēgsieties, ievadot savu Lietotāja ID un paroli.

Kā iesniegt pieteikumu, lai saņemtu ātru kredītu?

Lai saņemtu aizdevumu, Jums:
• jāpiereģistrējas.
• jāizvēlas bankas konts vai maksājumu kartes numurs, uz kuru vēlēsities saņemt kredītu.
• no piedāvāto aizdevuma noteikumu klāsta jāizvēlas Jums vispiemērotākais.
• Jānospiež IZVĒLĒTIES.
• Jāapstiprina kredīta pieteikums, ievadot paroli.
• Jānospiež ŅEMT KREDĪTU.

Kas ir lojāls klients?

Klients, kurš atbilst kredīta saņēmēja statusam un kuram ir seši laicīgi apmaksāti kredīti www.e-finance.lv sistēmā.

Kā pagarināt kredīta pieteikuma termiņu?

Jums jābūt:
• Reģistrētam.
• Paņēmušam kredītu www.e-finance.lv sistēmā.
• Samaksājušam kredīta komisiju par iepriekšējo kredīta izmantošanas periodu (līgumsodu, ja tāds ir) uz vienu no www.e-finance.lv kontiem. Tikai pēc apmaksāšanas būs aktivizēts kredīta pagarinājums.
• Jāieiet "EF Lietotāja zona" > Kredīta pagarinājuma pieteikums, jāizvēlas kredīta termiņa pagarināšanas noteikumus.
• Jāapstiprina kredīta pieteikums, ievadot paroli.
• Jāspiež PAGARINĀT.

Kad jāatmaksā aizdevums?

Atmaksāšanas summa (Aizdevums un Aizdevuma komisijas summa) Jums jāapmaksā līdz Aizdevuma atgriešanas termiņa beigām vai jāizmanto pakalpojums - Aizdevuma termiņa pagarināšana.

Kādus maksājuma rekvizītus jānorāda, maksājot par aizdevumu internetbankā vai bankas filiālē?

Maksājot, norādiet šādus maksājuma rekvizītus:
• Saņēmēja rekvizītus, norādītus 9. punktā.
• Maksājuma mērķī obligāti ierakstiet precīzu savu personas kodu.

Kāpēc Aizdevējs neieskaitīja maksājumu par aizdevuma atgriešanu?

• Maksājot nepareizi norādījāt saņēmēja rekvizītus.
• Maksājuma mērķī neierakstījāt vai nepareizi ierakstījāt savu personas kodu.

Vai saņemšu atbildi par aizdevuma piešķiršanu?

Ja būsiet atbilstošs/neatbilstošs kredīta saņēmēja statusam, izsūtīsim SMS īsziņu uz Jūsu norādīto mob. tālruņa nr. (7. punkts) atbildi par aizdevuma piešķiršanu vai nepiešķiršanu.

Kādu iemeslu dēļ es nesaņemu aizdevumu, ja atbilstu kredīta saņēmēja statusam?

Kavēšanās notiek dēļ:
• Sakaru kanālu traucējumu.
• Trešo personu vainas dēļ

Cik aizdevumus var ņemt, ja vēl nav apmaksāts pirmais aizdevums?

Ja nav apmaksāts pirmais aizdevums, nākamie kredīta pieteikumi būs noraidīti. Izņemot lojālos klientus.

Samaksāju lielāku summu nekā atgriešanas summa. Vai varu cerēt uz pārmaksas atgriešanu?

Aizdevējs pārmaksu Jums atgriezīs:
• Atrēķinot no nākamā Jūsu paņemtā aizdevuma atgriešanas summas.
• Ja ieradīsieties mūsu birojā ar personu apliecinošiem dokumentiem un rakstiski iesniegtu pieteikumu pārmaksas atgriešanai.

Vai es varu uzzināt, cik aizdevuma pieteikumus esmu iesniedzis un cik esmu parādā?

Pieslēdzoties EF lietotāja zonā Izvēlnes punktā Mani kredīti Jūs atradīsiet:
• Šīs dienas bilanci.
• Kredītu pieteikumus.
• Maksājumus.
• Detalizētu maksājumu atskaiti.

Kā uzzināt savu kredīta bilanci?

• Sūtiet SMS īszinu (uz mob. telefona numuru 26666074) no sava telefona numura, kuru norādījāt reģistrējoties e-finance.lv sistēmā, ar tekstu INFO. Atbildi seņamsiet SMS īsziņā, kurā būs norādīta pašreizējā kredīta bilance.

Ko darīt, ja es pazaudēju pieslēgšanās datus?

• Ja Jūs pazaudējāt lietotāja ID vai paroli, izsūtiet mums SMS īsziņu (mob. tālruņa nr: 266 66 074) no telefona nr., kuru uzrādījāt reģistrējoties e-finance.lv sistēmā, ar tekstu PAZAUDEJU. Mēs Jums atsūtīsim Lietotāja ID SMS īsziņā un uz e-pastu pagaidu paroli.
• Ja pazaudējāt telefona nr., pieslēdzieties pie e-finance.lv sistēmas, ievadot savu Lietotāja ID un paroli, "EF lietotāja zona">"SMS nostatījumi" varat ievadīt jauno telefona nr., izvēlēties to kā galveno un apstipriniet izmaiņas ievadot paroli.
• Ja pazaudējāt e-pastu, pieslēdzieties pie e-finance.lv sistēmas, ievadot Lietotāja ID un paroli, "EF lietotāja zona">"Mani dati" variet nomainīt savu e-pasta adresi.
• Ja pazaudējāt Lietotāja ID un telefona nr., tad no sava personīgā konta atkārtojiet reģistrācijas maksājumu, maksājuma norīkojumā ierakstot kopīgo noteikumu kodu un telefona nr., uz kuru saņemsiet Lietotāja ID.
• Ja pazaudējāt paroli un e-pastu, tad no sava personīgā konta atkārtojiet reģistrācijas maksājumu, maksājuma norīkojumā ierakstot tikai kopīgo noteikumu kodu un e-pastu, uz kuru saņemsiet pagaidu paroli.

Kur es varu redzēt noslēgto līgumu ?

Noslēgtais līgums Jums ir pieejams lejuplādējamā un saglabājamā formātā 5 gadus EF lietotāja zonā sadaļā "līgums", ievadot Jūsu ID un paroli.

Ko darīt, ja reģistrējoties esmu ievadījis nepareizus datus ?

Ja reģistrējoties esat ievadījis nepareizus datus, lūdzam mūs par to informēt no Jūsu reģistrācijā norādītā e-pasta vai rakstot palīdzības biļeti. Pēc jūsu identitātes pārbaudīšanas veiksim datu labošanu vai dzēsīsim kļūdaino reģistrāciju, lai varat reģistrēties atkārtoti.

Kāda būs kopējā summa, ieskaitot visus maksājumus, kura man būs jāsamaksā kredīta atgriešanai ?

Kopējos maksājumus par kredītu veido aizdevuma pamatsumma, komisijas maksa par aizdevuma izmantošanu un vienreizēja autorizācijas maksa EUR 0.10 apmērā. Komisiju par aizdevuma izmantošanu varat apskatīt sadaļā cenas.
Piemēram, ja aizdevums ir EUR 100.00 uz 14 dienām, tad kopējā summa, kuru samaksāsiet par šo aizdevumu būs EUR 112.10, ko veido:
1. Aizdevuma pamatsumma: EUR 100.00
2. Aizdevuma komisija: EUR 12.00
3. Autorizācijas maksa: EUR 0.10